Kycklingsoppa med matmuffins

 
 
Receptet ser ni ovan. Igår hittade jag detta recept ur en mataffärs egna tidning, älskar att hitta små recept i dessa "tidningar". Gårdagens måltid blev en kycklingsoppa med morötter, spenat och smaksatt med curry. Jag är inte dessvärre så händig i köket, men den soppan blev bra och ätbra!
Till soppan skulle man servera matmuffins, degen blev otroligt gott. Ska nog göra samma deg fast i en långpanna så det blir en limpa istället nästa gång.
 
Vad är er favoriträtt?
 
5 kommentarer publicerat i Mat & Dryck
Taggar: Kycklingsoppa, favoriträtt, köket serverar, matmuffins, recept
#1 - - Anna röd :

En härlig pizza eller hamburgare gör sig alltid gott i min mage haha!
Härlig design på bloggen!

#2 - - Sara:

Fin blogg!

#3 - - Malin:

Jag har alltid varit tokig i entrecot, gärna blodig. Matmuffinsen låter riktigt intressant och gott, måste jag testa att göra. Ha en bra fredag :)

#4 - - Louise :

Kjempefin!

#5 - - Matilda :

Du är bra med kameran, vad har du för kamera?
Jag älskar amerikanska pannkakor, svag för det tillsammans med färska jordgubbar och banan. Får alltid sommarkänslor av dem!!!