Vee Speers

Dessa två skönheter fick jag i julklapp av Adams föräldrar, två tavlor från Vee Speers, ni kan hitta de på Fotografiskas hemsida. 


Birthday Girl är min favorit! Vilken är er? Någon ovan eller någon annan från Vee Speers sortiment?

Jag älskar hur ljuset skiner in genom fönstren i vardagsrummet, det är så ljust och fint.
Då vi köpte soffan stod det mellan en svart och en ljusgrå färg, jag är så glad i efterhand att vi valde den ljusgråa färgen istället för svart! På soffbordet står mitt vackra Matues Fjärilsfat som jag fick av Adam i födelsedagspresent i höstas. Birthday Girl tavlans klänning, tillsammans med kuddarna i soffan och med Mateus fjärilsfatet förstärks de rosa färgerna så fint i vardagsrummet!

Blommorna i fönstret måste få nya krukor, tänkte mig långa vita. Sedan de guldiga änglarna i fönstret står där just nu provisoriskt eftersom jag inte hittar någon annan plats åt de...


 
2 kommentarer publicerat i Inredning
Taggar: fotografiska, inredning, ljusinsläpp, rosa, vardagsrum, vee speers
#1 - - Jerkyperky.blogg.se:

Åh, va fint ni har fått det!! Vi (jag) kör också på rosa detaljer i vardagsrummet, älskar det!! 😍😍👏

#2 - - Anonym:

Verkligen jättefint!!